dissabte, 18 d’octubre del 2008

Alegria dels Antònia Font... "tothom m'estima i jo estim tothom", visca el bon rollo!

I
D F#m G A Bm
Cau es sol de s'horabaixa dins s'horitzó,
F#m G A
damunt la mar arrissada es avions.
D F#m G A Bm
Cau es sol de s'horabaixa vermell i calent,
F#m G A
me sala i m'arengada sa pell.
G D Em
Es penyassegat
A D G D Em A
i una pluja suau de pols estelar.
II
Cau es sol de s'horabaixa i plàcidament
sa gent se dutxa i ompl es carrers.
Cau es sol de s'horabaixa dins es meu cor,
tothom m'estima i jo estim tothom.
Falla sa corrent
ses fireres no vendran cacavets.
Tornada
G A D F#m G A Bm F#m
Alegria, ses velles se xapen de riure,
G A Bm F#m
es dies s'acaben i es fars il·luminen
G A Bm F#m
ses góndoles entre ses cases.
G A D F#m G A Bm F#m
Alegria, ses òrbites en sincronia,
G A Bm F#m
i es ovnis se pinyen i deixen un cràter
G A Bm F#m G A G A
per sempre dins sa meva vida... Alegria!
III
Cau es sol de s'horabaixa dins s'horitzó,
damunt la mar arrissada es avions.
Cau es sol de s'horabaixa vermell i calent,
me sala i m'arengada sa pell.
Es municipals, és evident,
fan aparcar bé a sa gent.
Tornada