dimarts, 7 d’octubre del 2008

Jim de la Maria del Mar Bonet i la Billie Holliday

I
Jim no em porta mai les flors que prefereixo.
Jim, no riem mai junts, i jo no m'ho mereixo,
no sé perquè estic tan boja per Jim.
II
Jim no em diu mai que sóc el seu desig ardent,
el foc de l'amor amb ell ja no s'encén
malgrat els anys que fa que sortim.
Tornada
Si em sento emmalaltir d'amor
jo faig com si em vengés,
el deixo fugir, però el meu cor
s'esquerda encara més.
III
Sé que el dia que m'estimi em deixarà,
podeu creure'm, sigui avui o bé demà,
sempre duré amb mi alguna cosa de Jim

2 comentaris:

Ivanot ha dit...

La partitura per guitarra d'aquest estàndard americà, a data d'avui, no he estat capaç de trobar-la. Si algú sap com aconseguir-la i me la pot fer arribar, li agrairia molt. Qui sap si en Josep Maria a l'escola de música... La cançó original és diu Jim i els seus autors són Nelson Shawn (lletra) i Caesar Petrillo (música)

Anònim ha dit...

Billie Holiday. Con una "L"