divendres, 17 d’octubre del 2008

Enmig de la mar dels Menaix a Truà, molt dolceta...

I
G C G D
Hores llargues d'espera, entretingut en pensaments.
C Bm C D
Tot són camins plens d'herbes fresques, arena i onades caient...
Anys que no hem pogut brindar. Es sol calenta de valent.
Sa teva figura no s'esborra, encara que passi el temps.
Tornada
C Bm
Vinjolites que dibuixen, més enllà de l´horitzó.
G A
Elles no tenen respostes, només m´emplenen sa buidor.
C Bm
Es silenci és una pista. Des d´aquí es veu millor.
A D
Tota plena de racons, plena de raons
C G C G
enimg de la mar, com tu enmig de la mar... (x2)
II
G C G D
Aquesta vida és un llarg viatge que sé que tenc que travessar;
C Bm C D
si fos amb tu al meu costat, seria un somni sense acabar.
No tenguis en compte ses febleses que un dia em van fer oblidar;
que tu eres sa meva princesa. Ara per a tu es meu cor bategarà.
2ª Tornada
C Bm
Sense tenir massa pressa, jo t´agafaré sa mà.
G A
Caminarem fent drecera, només somnis trobaram.
C Bm
Ses fragàncies de la vida mos vindran a fer costat.
A D
Fugirem a la fi del món, amb ses nostres raons
C G C G
enmig de la mar, com tu enmig de la mar...
Enmig de la mar, perdut enmig de la mar...