divendres, 17 d’octubre del 2008

Si et quedes anb mi dels Sopa de cabra, snif, snif...

I
Sol Do Sol Do
Més lluny de les muntanyes jo vull trobar un racó
Sol Do Sol Do
per viure sense pressa i ser l'ombra del teu cos.
Sim Do Re Sol Do Sol Do Sol
Si et quedes, aah! Si et quedes amb mi.
II
Sol Do Sol Do
No et puc donar riquesa, no puc donar-t'ho tot,
Sol Do Sol Do
puc ser el teu llarg viatge, puc ser la llum del sol.
Sim Do Re Sol Do Sol Do Sol
Si et quedes, aah! Si et quedes amb mi.
Tornada
Sim Do
Quan estiguis cansada jo et donaré repòs;
Mim Do
quan res no vulguis veure t'ompliré els ulls de flors;
Sim Do
de dia quan despertis vull estar al teu cantó,
Mim Do
vull tenir les mans buides per prendre el teu amor.
III
Sol Do Sol Do
Quan se't tanquin les portes jo t'obriré el balcó;
Sol Do Sol Do
quan creguis que estàs sola, podràs cridar el meu nom.
Sim Do Re Sol Do Sol Do Sol
Si et quedes, aah! Si et quedes amb mi.
2ª Tornada
Sim Do
No vull guanyar cap guerra, no vull ser el teu heroi,
Mim Do
no vull fer cap promesa, no vull entendre el món.
Sim Do
Despinta les banderes i fes-ne un gran llençol.
Mim Do
per sobre les fronteres podràs sentir-me a prop.
I