dissabte, 11 d’octubre del 2008

Els teus ulls glaucs dels Glaucs

I
D G A D G A
Podré excusar-me per parlar potser de coses sense seny que em faran mal
D G A D G A
Si sóc estrany, noi sense fons o simplement sóc diferent diguem-ho tu
D G A
No són raons prou consistents jo crec que no, no ens coneixem.faig cas al cel
Em G D Am G D
O als teus ulls glaucs que em fan pensar com sortiré de la foscor
II
Pot passar el temps i anar perdent la timidesa del principiant que puc ser jo.
He vist miralls que es van cansant a poc a poc dels meus consells a mi mateix
S'ha reflexat un llarg camí sense final que és el destí l'han fabricat...
Tornada
Em G D Am G Em G D
..els teus ulls glaucs reflexant la solitud que he recobert,parlant del temps
D7 G A Bm D
Despullant els colors
G A Bm D G A Bm
parlarem de foscors obrirem un camí
A Em G D G A D G A D G
sense oblidar els teus ulls glaucs els teus ulls glaucs els teus ulls glaucs
Em G A7 D G A D
passa el temps, però no canvïis el color dels teus ulls glaucs.